MUTLU ANLARA ORTAK OLMAYA GELDİM :)

Eskiden elime iğne bile alamazdım değil dikiş dikmek iğneye iplik geçiremeyecek kadar beceriksizdim :) Sonra bir meleğin sevgisi düştü kalbime..tarifsiz candan öte..başladım onu beklerken hazırlık yapmaya..gece gündüz demeden aşkla heyecanla kapı süsü şekerler süsler hazırlamaya.Sonra mevlit doğum günü diş buğdayı derken baya sevdim ben bu işi ve hep geliştirdim kendimi..kızım sayesinde yeteneğim olduğunu fark ettim.Anne olunca insan karşılık beklemeden sevmenin onun için tüm zorlukların aslında ne kadar kolay geldiğinin farkına varıyor.İyi olması için daha neler yapabilirim derken emek vermenin kıymetini anlıyorsunuz.Hepimizin dileği evlatlarımızın iyi olması..Onların için her şeyin en iyisini istiyoruz.Kızım için yaptığım küçücük bir şey bile dünyalar kadar mutlu ediyor.Özel günlerimizde,sevdiklerimize özel hazırladığımız en küçük şeyler bile bizi çok mutlu ediyor.Çünkü hayatın en güzel duygusu SEVMEK ve SEVİLMEK.
Kızım sayesinde fark ettim kendimi onun sayesinde sevdim emek işini..Aylardır çalıştığım hayalini kurduğum bana kızımın hediyesi olan bu güzel emek işinde artık bende varım.Amacım seven sevilen herkesin tüm annelerin mutluluklarına heyecanlarına katkı sağlayıp ortak olmak.Sevgimle heyecanımla Kaliteden ödün vermeden her bütçeye uygun ürünler hazırlamaya çalıştım.Umarım beğenirsiniz...İŞTE ONLARDAN BAZILARI..
                                        SEVGİYLE KALIN :)














Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçe Balon Magnet

KEÇE BEBEK ŞEKERİ MODELLER VE FİYAT LİSTESİ