HİFANURUN DÜNYASI 1 YAŞINDA :)





17 kasım Hifanurun Dünyası için başlangıç olmuştu.Biz ne yazık ki sağlık sorunlarımız nedeniyle gününde kutlayamadık.Olsun..

Aylar öncesinde başladım çalışmaya.En sevdiğim modelleri bir araya toplayıp tek tek hazırladım ondan sonra satış yapmaya başlamak için sitemi ve sayfalarımı açtım.Çok emek verdim çok sabrettim.İlk siparişimi 3 ay sonra almıştım :) Mart ayı yükselişim oldu ve o gunden bu güne bir çok mutluluğa ortak oldum.

Sizin güveniniz değerli görüşleriniz sayesinde..

Bi yanda kızımın geleceğine katkı saģlamak isterken diğer yandan sizlerin mutlu anlarına ortak olmaya çalıştım.Zor yanları da oldu tabiki evladımı ihmal etmeden çalışmaya çalışırken yorulduğum belki pes ettiğim anlarım oldu.Mutlaka kusurlarım,aksamalarım da olmuştur.Ama o kadar güzel yürekli annelerle karşılaştım ki beni hep anladılar,güvendiler,destek verdiler.

Hayalini kurupta gerçekleştirdiğim emek verdiğim sevdiğim özendiğim ve inandığım Hifanurun Dünyası için bugün geldiğim yerden çok mutluyum.

Bu zaman için bana inanan,güvenen,destek veren,maddi manevi her zaman yanımda olan önce candostuma,anneme,kardeşlerime ve sizlere çok ama çok teşekkür ediyorum.

Benim için herşeyden önemlisi yaptığım işin hakkını vermek ve sizlerin gönlünü kazanmaktır.Ortak olduģum her heyecanınız mutlulugunuz telaşınız memnuniyetiniz benim telefonun diğer ucunda mutluluk sebebim oluyor.

Rabbim herkese önce saģlık sonra hayırlı insanlar ve hayırlı işler nasip etsin..

Binlerce kez teşekkür ediyorum.Ve sizi seviyorum :)

Sevgilerimle
FatmaNur Takmaz Baştuğ

İnstagram/hifanurun_dunyasi
Facebook/hifanurundunyasi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keçe Balon Magnet

KEÇE BEBEK ŞEKERİ MODELLER VE FİYAT LİSTESİ